Szkolenie - Aktywne słuchanie

 

Zakres szkolenia:

OFERTA SZKOLENIOWA - Aktywne słuchanie

 

INFORMACJE OGÓLNE O SZKOLENIU:

Szkolenie "Aktywne słuchanie" to dwudniowy program skierowany do osób pragnących doskonalić umiejętność skutecznego słuchania, budowania lepszych relacji z innymi oraz rozwijania kompetencji komunikacyjnych.

 

Cele szkolenia:

  • Doskonalenie komunikacji interpersonalnej.
  • Budowanie skutecznych relacji w życiu osobistym.
  • Zrozumienie znaczenia empatii w komunikacji.
  • Rozwinięcie umiejętności aktywnego i empatycznego słuchania.
  • Zwiększenie skuteczności komunikacji poprzez głębsze zrozumienie rozmówcy.
  • Budowanie lepszych relacji z klientami, współpracownikami i zespołem.
  • Opanowanie technik zadawania skutecznych pytań.
  • Rozwijanie umiejętności skutecznego udzielania feedbacku.

 

Korzyści ze szkolenia:

  • Poprawa umiejętności skutecznego słuchania.
  • Budowanie lepszych relacji z klientami, współpracownikami i współmałżonkiem.
  • Zdolność do zrozumienia punktu widzenia innych.
  • Skuteczniejsze rozwiązywanie konfliktów.
  • Poprawa zdolności skupienia uwagi podczas rozmowy.
  • Zdobycie umiejętności zadawania pytań sprzyjających zrozumieniu.
  • Budowanie pozytywnych relacji opartych na empatii.
  • Skuteczniejsza rozpracowywanie potrzeb rozmówcy.
  • Zwiększenie umiejętności udzielania konstruktywnego feedbacku.

 

Jak udział w szkoleniu przełoży się na efektywność codziennej pracy?

  • Poznanie praktycznych technik aktywnego słuchania.
  • Trening skupienia uwagi na mowie rozmówcy.
  • Nauka zadawania pytań, które pobudzają do rozwijania myśli.
  • Doskonalenie umiejętności odczytywania emocji w komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
  • Praktyczne ćwiczenia udzielania konstruktywnego feedbacku.

 

Adresaci szkolenia:

  • Osoby pracujące na stanowiskach managerskich, kierowniczych lub specjalistycznych
  • Przedsiębiorcy, właściciele firm oraz reprezentanci różnych branż
  • Osoby pragnące rozwijać swoje umiejętności osobiste i zwiększyć skuteczność w codziennym funkcjonowaniu

 

Metody szkoleniowe:

  • Interaktywne wykłady i ćwiczenia praktyczne prowadzone przez trenerów
  • Case study i symulacje sytuacji z życia zawodowego
  • Indywidualne i grupowe refleksje oraz feedback
  • Diagnoza psychologiczna i omówienie wyników
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Dyskusje i wymiana doświadczeń
  • Indywidualne konsultacje z trenerami
  • Analiza przypadków

 

PROWADZĄCY:

  • Paweł Gębicki (psycholog, trener umiejętności miękkich, diagnosta). Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu komunikacji, negocjacji, zarządzania zespołem, rozwiązywania problemów, zarządzania stresem i czasem. Specjalizuje się w diagnozie i rozwoju kompetencji przywódczych.

  • Weronika Ławniczak (terapeuta medycyny zintegrowanej, dietetyk, mentor i szkoleniowiec, trener kompetencji miękkich i budowania rezyliencji). Zajmuje się wspieraniem ludzi w osiąganiu harmonii i równowagi w życiu osobistym i zawodowym. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu zdrowego stylu życia, odżywiania, relaksacji, medytacji, mindfulness, asertywności, inteligencji emocjonalnej, zarządzania emocjami.

 

Zakres szkolenia:

  • Diagnoza umiejętności aktywnego słuchania
  • Budowanie skutecznych relacji przez aktywne słuchanie
  • Zastosowanie aktywnego słuchania w życiu zawodowym i osobistym
  • Integracja umiejętności aktywnego słuchania z życiem codziennym. Omówienie wyników diagnozy skuteczności osobistej (indywidualnie od 9.00 do 16.00)
  • Gry i symulacje komunikacyjne
  • Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania w codziennym życiu

 

Podsumowanie:

Szkolenie "Aktywne słuchanie" umożliwia uczestnikom rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania, co przekłada się na lepszą jakość komunikacji w miejscu pracy. Uczestnicy zdobędą praktyczne narzędzia do skutecznej analizy potrzeb rozmówcy, zadawania pytań sprzyjających zrozumieniu oraz budowania relacji opartych na empatii. Efektem szkolenia będzie zwiększenie efektywności codziennej komunikacji, poprawa relacji w zespole oraz lepsze zrozumienie klientów.

 

  • Czas szkolenia: 15h
  • Szkolenie prowadzone przez 2 trenerów
  • Szkolenie dla grup od 10-12 osób w formie stacjonarnej
  • Dla grupy powyżej 12 osób – cena ustalana indywidualnie

 

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

 

  • Materiały szkoleniowe.
  • Przerwy kawowe.
  • Indywidualne sesje diagnozy psychologicznej.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.

 

CENA SZKOLENIA NIE OBEJMUJE:

 

  • Zakwaterowania w hotelu (możemy zorganizować szkolenie w wybranym miejscu i zająć się całą organizacją)
  • Kosztu dojazdu do miejsca szkolenia
  • Koszty cateringu na miejscu

 

Trenerzy

  • 21 lat doświadczenia w przeprowadzaniu szkoleń
  • Ponad 1000 przeszkolonych osób
  • Doświadczenie w różnorodnych grupach docelowych
  • Ponad 2500 diagnoz psychologicznych

 

Dostarczamy profesjonalne rozwiązania szkoleniowe, które tworzone są w oparciu o wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas dziesiątek przeprowadzonych projektów doradczych i szkoleniowych. Trenerzy to eksperci i jednocześnie praktycy posiadający zarówno doświadczenie biznesowe jak i umiejętności trenerskie.

 

Cena pakietu

1200 zł za osobę

Zadzwoń i zamów szkolenie aktywne słuchanie tel. 798 613 024

  •  
Trenerzy
Paweł Gębicki
Psycholog, trener umiejętności miękkich, diagnosta.

Weronika Ławniczak

Terapeuta medycyny zintegrowanej, dietetyk, mentor i szkoleniowiec, trener kompetencji miękkich i budowania rezyliencji.

O mnie
W 2002 roku ukończyłem Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie tytułem Magistra Psychologii.
W 2004 ukończyłem Podyplomowe Studium "Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie" w Szkole Głównej Handlowej.

Posiadam doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Prowadzę własny gabinet psychologiczny a doświadczenie zdobywałem pracując w ośrodkach wsparcia dla osób z niepełnosprawnością, rehabilitacji uzależnień i podwójnej diagnozy, samopomocy środowiskowej, domach pomocy społecznej, ośrodkach pomocy społecznej, placówkach oświatowych, instytucjach samorządowych i organizacji pozarządowych a także w korporacjach zajmując się HR, rekrutacją, zarządzaniem projektami dla branży IT, NGO a także społecznymi pod patronatem Prezydenta RP.

Odbyłem kilkadziesiąt szkoleń z zakresu psychologii i biznesu. Wdrażam własne programy szkoleniowe na zlecenie (m. in. budowanie zespołu, konflikty, asertywność, negocjacje, zarządzanie czasem, kreatywność, kompetencje interpersonalne, problematyka wypalenia zawodowego, itp.). Jestem mediatorem w sprawach karnych oraz rodzinnych. Zajmuję się również doradztwem zawodowym dla absolwentów szkół w tym także szeroko pojętą diagnozą psychologiczną. Posiadam wieloletnią praktykę pracy z osobami ze służb mundurowych (Straży Pożarnej, Policji zajmując się problemem stresu w pracy, po stracie, wypalenia zawodowego, adaptacji do zmiany itp.).

Specjalizuję się także w pracy z nabywania motywacji do zmiany, radzenia sobie z nawykami oraz pomocy osobom w sytuacji konfliktu okołorozwodowego współpracując z kancelariami prawnymi. Obecnie prowadzę dwa projekty startupowe z branży HRTech i E-commerce.
Prywatnie interesuję się elektroniką oraz sztuką dobywania miecza (Iaido). Jestem też członkiem Mensy.
Współpracuję z:
Publikacje
Publikacja mojego autorstwa jest częścią książki "Dla dobra dziecka", która będzie wydana w 2023 i dotyczy wizji dziecka jaką mają współcześni rodzice oraz koncepcji jego wychowania, także filozofii wychowania i kształcenia, jaką każdy z nas – dorosłych – „ma” w swojej głowie, a niektórzy także w sercu. Zapraszam do czytania.

Kontakt
Dojeżdżam do klienta na terenie całego powiatu otwockiego oraz Warszawy. Dla klientów z powiatu mińskiego, grójeckiego, piaseczyńskiego, pruszkowskiego, legionowskiego i wołomińskiego do ceny spotkań będzie doliczona dopłata za dojazd (od 50zł do 100zł w zależności od odległości).
Dla klientów spoza granicy Polski możliwe sesje online.

Dane kontaktowe

Telefon
798 613 024

Nr konta: 64 1020 1097 0000 7802 0127 5064


Email
psycholog@pggp.pl


Wizyty możliwe są codziennie w godzinach 10.00-22.00 po uprzednim umówieniu. Ostatnie możliwe spotkanie o godzinie 20.00.

Każda wizyta umawiana jest telefonicznie lub poprzez email.
Wyślij zapytanie bezpośrednio z urządzenia mobilnego skanując QRkod poniżej
Copyright © 2023 Paweł Gębicki